Sunday, February 22, 2009

ahad yang besh sangat..




kol 6.30 aku da bngun tuk FETIK..Fetik tuk DEWN PENDEKAR..
tak kesah rr tuh..
fetik rr,,sampai kol 9.30..then,, aku g r sarap kat cafe..
tetibe ase amat boshan,,n mendapat satu idea..
nak ajak dekla g terminal 1 rr..


"dekla..watpe tuh??"
>>" tak wat pe..bru bngun tido..hehe.."
"jom g terminal nak..along oting nie.."
>>"jom.."
"g tanyer mama,,nak ikut tak??"
>> " ma,,along ajak g terminal.."
sayup2 sayup terdengar..
{" kol bape??"}
{"kol 12 bley??"}

>>" mama ckap kol 11 ataw kol 12 ok la.."
" ok..set.."
tengah2 aku mengiron baju,,
terdengar enset berbunyi..
"salam nib,, ajak member lekir g dwan pendekar skarang,,arahan tuan tttuuutttt..."
"baik puan.."
aku, nadia n shu g rr..
rupe2 nyer..
g stapler meje je,,
susah sangat ke guys nak wat?? musykil aku..
tak per rr..

dgan pantas nyer aju bersiap tuk g semban,,kol 11 nek ktm..kol 12 da sampai..
same ngan mama n dekla..
g la jalan2..beli kasut mama..
baju, beg, g makan,,
n gurdian,,
tak pasal2 kene mara ngan mama..
muke da teruk..ahaks..
g r beli ubat..hehe
then balik dalm kol 3..
kol 4 da sampai..
balik je trus tidur..
penat la..
tapi seronok sangat ini hari..
sonok pat jumpe mama n dekla..
sayang sangat..
yeah,,

No comments:

Post a Comment