Friday, July 24, 2009

blE da Bersatu..



~ kat jj ~




~ jenjalan ~




~ watpe ni ek? ~




~ ish2 ~






~ heheh ~


Sume pics ni di amblik pada 4 Julai 2009.. Pada ketike ini aku n wani telah berjalan jalan jaya jusco..hohoho... hehe..biase r,,lame da tak jumpe.. Wani lak dok mesir.. ane nk jumpe..time ni aku plak holiday..

kami telah berkaraoke together-gether..
kmudian kami bermain bowling,, bapak tak besh lane die..
tak per r,,seb bek murah,,hahahaha

kemudian berjalan-jalan dlm jj tu jgak ler..
ttbe terjumpa ngn senior ku di UPNM,,huhu

tgok la cite skrip tuh..bes jgak lerr..
tapi ending die klako..seb bek tak ramai time kitorg tgok..
seronok2 je ak n wani menjerit jerit,,

kemudian kami ke Singapore Street,,
jaowh nye kanmi merantaw..
hik3..
ke Singapore semate-mate nk bli topping kek tuk mak wani..
takpe aunty,,demi aunty kami sanggup..

dekat kol 6.30 bru sampai umah..
pas mama suh solat..
aku g merempit lak ngan mama,,
g pasar malam je pon..

mmg seronok je siang tuh berlangsung..
SEBAB..
mlm itu aku dikejarkan ke hospital kerana demam..
sampai la rini tak sehat-sehat lagi..
hik hik hik..

1 comment:

  1. yeayyy..
    mishhh that time lorhhh..
    cis, ko p ltak gmbr sejibik aku kt situ..sogan gue,,hekhekhek

    ReplyDelete